Pożyczka przez internet bez zaświadczeń na konto - Pożyczki przez internet bez zaświadczeń na konto - Szybka pożyczka
Szybka pożyczka przez internet, czyli jak zdobyć gotówkę w kilka chwil.
Wrzesień 25, 2016
Aukcje internetowe - Portal z ogłoszeniami - Ogłoszenia
Aukcje internetowe – zakupy za grosze
Wrzesień 28, 2016

W kompletnej branży transportowej samochody ciężarowe pełnią dzisiaj istotną rolę. Możliwości tych pojazdów są olbrzymie – przewożą właściwie każdy rodzaj ładunku i odwrotnie do transportu kolejowego, czy morskiego, mogą trafić w każde, nawet najbardziej skomplikowane miejsca. Jest to szczególnie ważne przy przewożeniu takich materiałów jak paliwo, które przez wzgląd na swoje właściwości jest jednym z najczęściej używanych artykułów na rynku. Paliwo mówiąc w przenośni napędza światową gospodarkę. W specjalnych przepisach nawiązujących do transportu drogowego jest ono uznane za materiał niebezpieczny. Restrykcyjne przepisy ADR (międzynarodowej konwencji dotyczącej drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych) określają warunki bezpieczeństwa przewozu paliwa. Dotyczą one nie tylko postępowania kierowców, wymogów formalnych, ale również charakterystyki pojazdu.

Paliwo transportuje się obecnie w cysternach paliwowych. Dostępne są dwa standardowe rodzaje cysterny na paliwo – autocysterny o pojemności od 6 do 25 m3 i naczepy typu cysterna o pojemności użytkowej mierzącej od 18 do 60 m3. Cysterny paliwowe, obok możliwości przewozu paliwa, sa w stanie również dystrybuować substancje w stanie ciekłym, w stanie gazowym, konsumpcyjne i chemiczne. Normalnie są one zaopatrzone w pompy rozładunkowe i licznik mierzenia objętości ładunku. We wnętrzu cysterny montuje się bardzo często jedną lub więcej komór, które umożliwiają precyzyjną dystrybucję towaru, a także możliwość przewozu kilku towarów za jednym razem. Co najważniejsze nowe cysterny na paliwo zapewniają wygodny transport, co jest jednym z najistotniejszych wyzwań firm transportowych.

Jaką cysternę kupić? Na co zwracać uwagę przy zakupie cysterny paliwowej? Jakie są najważniejsze normy transportu paliwa? Więcej informacji o cysternach znajdziecie poniżej.

Cysterny paliwowe Bioecosacim – nowa marka, lepsza jakość

Nowe cysterny, oferowane na polskim rynku przez dwie kooperujące ze sobą instytucje – Bioeco Holding i Sacim, to nie tylko jedne z najlżejszych w Europie cystern, ale również najbardziej nowoczesnych. Cysterny na paliwo Bioecosacim charakteryzują się eliptyczną budową, zastosowaną do poprawy stabilności skrętnej samochodu i obniżenia środka ciężkości. Powiązanie tych dwóch wartości sprawia, że cysterna dobrze radzi sobie na uciążliwych trasach. Nieduża masa własna i duża ładowność komory sprawiają, że naczepa z cysterną jest świetnym rozwiązaniem dla rozwiniętych, jak i średnich firm przewozowych. Cysterna jest w stanie przewieźć jednocześnie do nawet 28 ton ładunku. Wszelkie części, z jakich zbudowana została cysterna są tożsame z wytycznymi ADR. Cysterna jest bowiem wyprodukowana z aluminium EN AW 5186. Zbiornik i falochrony mają grubość min. 5mm. Cysterna wyposażona jest możliwość załadunku dolnego i górnego, co niesłychanie ułatwia pracę osób transportujących paliwo, jak i pracowników odbierających towar. Cysterny paliwowe Bioecosacim są produktem na który warto zwrócić uwagę przy analizie nowych rozwiązań dla swojej firmy.

Fakty i mity, czyli jak kupić cysternę

Pierwszą i najistotniejszą sprawą przy zakupie cysterny jest grubość ścianki cysterny. Transportowy
Dowóz Techniczny nie zawsze dopuszcza cysterny do transportu drogowego w naszym kraju. Kupując cysternę za granicą należy się dobrze upewnić, czy grubość ścianki jest zbieżna z polskim ustawodawstwem i mieści się w granicach 6 mm dla cysterny o średnicy większej niż 1,8m, oraz 5 mm dla cysterny o średnicy mniejszej niż 1,8m. Stabilność transportu zależna jest także od zabezpieczeń przed uderzeniem bocznym. Należy zweryfikować, czy wybrany przez model cysterny ma właściwe falochrony i pierścienie (wewnętrzne lub zewnętrzne). Ważne są również części takie jak
zawieszenie pneumatyczne, hydrauliczne amortyzatory i wytrzymałe tarcze hamulcowe. Cysterna powinna być również wyposażona w licznik do pomiaru objętości wtłaczanej cieczy, co znacząco ułatwia pracę z pojazdem.

ADR, czyli zasady przewozu paliwa w komunikacji drogowej

Paliwa zaliczane są do ładunków masowych płynnych i niespożywczych . W złączeniu z powietrzem stanowią łatwopalne mieszanki co sprawia, że mogą stać się poważnym dla ludzi. Informacje o nich znajdują się w przepisach ADR, czyli konwencji regulującej drogowy transport ładunków i materiałów niebezpiecznych. W rozumieniu tego dokumentu załadunek paliwa powinien odbywać się przy użyciu metody ciśnieniowej. Kierowca zobowiązany jest przed każdym załadunkiem zbadać stan techniczny cysterny, jak i samochodu, którym transportuje ładunek. Napełniając cysterny paliwowe dobrze jest pozostawić wolną przestrzeń, ze względu na wzrost temperatury we wnętrzu cysterny. Kierowca transportujący ładunki niebezpieczne powinien legitymować się niezbędnymi dokumentami. Powinien on także umieścić właściwe oznakowanie pojazdu. Są to właściwie najważniejsze zasady których uwzględnianie ma wpływ na bezpieczeństwo transportu paliwa w cysternach.

Stabilna konstrukcja cysterny i znakomita jakość części, z jakich została skonstruowana, to praktycznie najważniejsze właściwości, które mogą przesądzić o bezpieczeństwie transportu. Cysterny paliwowe firmy Bioecosacim to precyzyjne zintegrowanie tych dwóch atrybutów. Pracownicy obu współdziałających ze sobą firm zadbali o to, żeby wszelkie elementy wymienne były łatwo dostępne. Po za profesjonalnymi cysternami, spółka Bioecosacim daje swoim Klientom wygodny system zakupu produktów. Leasing rozłożony jest na okres od 36 do 60 miesięcy, , a opłata początkowa wynosi zaledwie 20% wartości cysterny. Spółka zajmuje się także wynajmem cystern paliwowych, zwracając uwagę na kompleksowe oczekiwania swoich Klientów.

Już teraz masz możliwość nabyć nowe cysterny w bardzo dostępnych cenach. Zapraszamy na stronę www firmy Bioecosacim po konkretne informacje: nowe cysterny.

Strona używa cookies
Ok